شعار برادران هیمل “یک چیز خوب” است. شما احتمالاً با این دیدگاه موافق هستید. آنها فکر می کنند بهتر است یک بار روی چیزی بی انتها و با دقت مانند کاپشن چرم مردانه مشهد ساخته شده سرمایه گذاری کنیم تا اینکه پول خود را برای قطعات تولید انبوه که صرفاً فضایی در کمد ما اشغال می کنند خرج کنیم.
دیوید هیمل کانادایی به عنوان فروشنده قطعات چرمی قدیمی، بیشتر دوران بزرگسالی خود را به طور کامل در دنیای کت های چرمی غوطه ور کرد و کمی بیش از یک دهه پیش، تصمیم گرفت که این دانش را به کار ببرد.
او طرحهای مدرن و در عین حال کلاسیک را بر اساس بهترین کاپشن چرم مردانه مورد علاقهاش از گذشته خلق کرد و هر قطعه را به روشهای قدیمی میساخت، و از مواد (بدون توجه به هزینهای) تهیه میکرد تا مطمئن شود که قطعاتش دوام خواهند داشت. به اندازه قطعات وینتیج مورد علاقه اش.
The Imperial الگویی از جان چپمن (سازنده افسانه ای پشت Good Wear) است. این ازدواج عالی بین آمریکاییانای خونین و اروپایی است. این یک چیز خوب است. اجازه ندهید این کت بی ادعا شما را فریب دهد چون قیمت کاپشن چرم تبریز بسیار ارزان تر از این کد است. طراحی نسبتا ساده مجموعه ای از جزئیات جذاب را رد می کند. فاین کریک، نشان استاد چرم صنعتگر یوشیکاتسو یامازاکی، قطعاتی را با یک چشم به گذشته و دیگری در زمان حال می سازد.
مانند Himel Bros، آنها فرمهای ثابتی به خود میگیرند و پیچ و تاب ظریفی به آنها میدهند. قطعات آنها بازتولید نیستند. آنها به قطعات بزرگ گذشته ادای احترام می کنند، اما آنها را از دریچه ای کاملاً مدرن می بینند.بیش از هر سازنده دیگری، کت های Fine Creek برای محو شدن ساخته می شوند و آنها را به کالایی داغ در میان کلکسیونرهایی تبدیل می کند که خواهان قطعاتی با پیری زیبا هستند.
یامازاکی کاپشن چرم اصل خود را از تولیدی کاپشن چرم مردانه در ژاپن تهیه می کند. او این چرم را به دلیل پیری انتخاب میکند، بنابراین، هنگام دست زدن به یکی از قطعاتش، بهتر است آن را با پتینهای غنی و پیری خشن به تصویر بکشید. ظرف چند سال، ژاکت به یک قطعه داستان سرایی کاملاً منحصر به فرد تبدیل خواهد شد.
وقتی لسآنجلس و توکیو به آن سوی اقیانوس آرام میرسند و دستها را میفشارند، جادو میتواند اتفاق بیفتد. Nine Lives ممکن است قیمتهایی در سطح بوتیک داشته باشد، اما سال به سال با پارچههای چشم نواز و خیاطیهای بینقص، ارزش خوبی به دست آوردهاند. برخلاف سایر بوتیکها، آنها لبهای از مد را ندارند. در عوض، آنها یک اصطبل از قطعات محافظه کارانه و کاملاً اجرا شده را پرورش می دهند.
- منابع:
- تبلیغات: