لباس آزمایشی هستند که برای نمایش در نظر گرفته شده اند.
باید به خاطر داشت که در فروشگاه ها مشتری “رایگان” خرید نخواهد کرد، متخصصان بازار پوشاک آینده صنعت اوت لت را در رنگ های مثبت می بینند.
آنها متقاعد شده اند که به طور پویا به توسعه خود ادامه خواهد داد، گواه این امر، نگرش مشتریان به این نوع خرید و فروش و مشاهده سایر کشورهای اروپایی است که از نظر اقتصادی توسعه یافته تر هستند و فروشگاه های فراوانی با انتهای مجموعه دارند.
علاوه بر این، این نقاط توسط شهروندان مرفه آن کشورها بازدید می شود، افزایش علاقه به صنعت outlet توسط برخی در بحران جهانی مشاهده می شود.
در لهستان و خارج از کشور، نیاز به لباس زنانه خانگی مورد تاکید است؛ با این حال، مردم می خواهند زیبا و شیک به نظر برسند.
آنها نمی خواهند لباس های مارک دار را کنار بگذارند. به همین دلیل به دنبال تخفیف و فروش هستند.
برای بسیاری، چنین کاهش هایی هنوز کافی نیست. یک راه دیگر وجود دارد – پریزها. آنها به شما این امکان را می دهند که کالاهای مارک دار را با قیمت بسیار پایین تر خریداری کنید؛ این یک راه حل ایده آل برای افراد در بحران است.
این امر به ویژه در مورد لباس های مجموعه های منحصر به فرد طراحان مد مشهور صادق است.
محدوده خروجی ها گاهی اوقات شامل به اصطلاح می شود، برای برخی، این بحران تمام شده است.
با این حال، دلبستگی به خرید در فروشگاههای فروش لباس با قیمتی پایینتر از فروشگاهها، جذابیت تداوم آنها را تعیین میکند.
به طور خلاصه باید گفت که انتهای مجموعه یک راه مهم و بسیار محبوب برای لباس های مد روز با قیمت مناسب است.
همه کسانی که کالاهای روی چوب لباسی در فروشگاههای شرکت برایشان غیرقابل دسترس است، توسط صاحبان فروشگاهها دعوت میشوند تا انتهای مجموعه و تولید مازاد خود را خریداری کنند.
لباس های نو و تمام عیار با قیمت های بسیار پایین تر.